Icon, arrow rightIcon, close pushmenu movingoIcon, faq-bubble movingo whiteIcon, pdf movingoticket-movingo-blue3Icon, ticket movingo blueIcon, time movingo blue
Hoppa till huvudinnehåll
Kvinna på tåg som tittar ut och lyssnar på något i hörlurar

Kundservice

Movingo är enkelt, men ibland kanske du har en fråga – kontakta då vår kundservice så hjälper vi dig.

Movingo Kundservice besvarar frågor som rör Movingo-biljetten och försäljning i Movingo-appen eller på ”Min sida” på movingo.se

Vill du köpa Movingo online kan du göra det här.

Vill du göra ett återköp eller har problem med en Movingo-biljett som är köpt i SJs försäljningskanaler vänder du dig direkt till SJ Kundservice, 0771-75 75 75.

Vid ärenden som gäller ersättning vid försening, hittegods, information om tidtabeller och biljetter som inte är Movingo vänder du dig till det trafikföretag du har rest med dvs SJ (gäller även Mälartåg, Tåg i Bergslagen), Trosabussen, SL, Sörmlandstrafiken, UL, VL, Länstrafiken Örebro eller Östgötatrafiken.

För att komma i kontakt med Movingo Kundservice kan du fylla i en fråga i formuläret nedan, glöm inte att ange din mailadress, vi svarar inom 2-3 arbetsdagar. Eller så kan du ringa 0771-22 44 40.

Öppettider

  • Mån–fre: 06.00–19.00
  • Lördag: 08.30–16.00
  • Söndag: 10.00–16.00